Σε εξέλιξη είναι τα έργα του Μετρό στην πορτοκαλί Γραμμή 4 καθώς έχει ξεκινήσει εδώ και ένα μήνα η συναρμολόγηση και του δεύτερου Μετροπόντικα στο εργοτάξιο της Λεωφόρου Βεΐκου στο Γαλάτσι.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα στόχος είναι η ολοκλήρωση της συναρμολόγησης μέχρι το τέλος του 2023 ούτως ώστε το βαρύ μηχάνημα να ξεκινήσει το σκάψιμο προς το κέντρο της Αθήνας.
Ο πρώτος μετροπόντικας έχει διανοίξει περισσότερα από 100 μέτρα, από το εργοτάξιο της Κατεχάκη και πλέον βρισκόμαστε στη διαδικασία ενσωμάτωσης δύο κρίσιμων εξαρτημάτων που θα επιταχύνουν τη διάνοιξη της σήραγγας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις θα μπορεί να σκάβει 15 μέτρα ημερησίως με τον αριθμό αυτό να μπορεί να φτάνει ακόμα και τα 20 μέτρα, ανάλογα βέβαια με το υπέδαφος.
Αν όλα πάνε κατ’ ευχήν και δεν προκύψουν καθυστερήσεις ή άλλα προβλήματα, οι δύο μετροπόντικες θα έχουν ολοκληρώσει την διάνοιξη της σήραγγας διπλής τροχιάς το 2026.
Συνολικά η γραμμή 4 στο τμήμα «ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ» έχει μήκος περίπου 13 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, 9 ενδιάμεσα και τερματικά φρέατα. Στο Μετρό της Αθήνας η νέα Γραμμή 4 του Μετρό θα διαθέτει τους πιο σύγχρονους Μετροπόντικες ενώ και οι σταθμοί θα είναι οι πιο μοντέρνοι σε όλο το δίκτυο.
Η χρηματοδότηση του έργου καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 αλλά και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.