galatsitv.gr
Frearveikou1
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τουλάχιστον ένα(1) έτος καθυστέρησης στις εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό

Κοινοποίηση

Παρά τη διαμάχη σχετικά με την κατασκευή του σταθμού της γραμμής 4 του Μετρό στην πλατεία Εξαρχείων που βρέθηκε στην επικαιρότητα τις τελευταίες εβδομάδες, οι εργασίες κατασκευής του τμήματος Άλσος Βεΐκου – Γουδή προχωρούν ικανοποιητικά στα περισσότερα εργοτάξια του έργου αν και δεν λείπουν και οι καθυστερήσεις.

Αυτό το μήνα, παρά τις προηγούμενες διαψεύσεις, έγινε γνωστό πως το έργο έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον ένα έτος καθυστερήσεων, με το κύριο αίτιο για μία ακόμα φορά να είναι η αργή πρόοδος των πρόδρομων εργασιών (παράκαμψη δικτύων κοινής ωφέλειας, αρχαιολογικά κ.λπ.) που με τη σειρά τους συμπαρασύρουν και τις κύριες εργασίες, ιδιαίτερα στο ένα άκρο της γραμμής (Άλσος Βεΐκου). Εκεί, ο μετροπόντικας «Νίκη» βρίσκεται υπό συναρμολόγηση και δεν αναμένεται να ξεκινήσει την εκσκαφή πριν τις αρχές του νέου έτους, ακόμα αργότερα από τις προηγούμενες εκτιμήσεις. 

Η πρόοδος των εργασιώνb στο Γαλάτσι , σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της Ελληνικό Μετρό, έχει ως εξής:

Φρέαρ TBM Βεΐκου: Στο Φρέαρ TBM Βεΐκου, το ποσοστό κατασκευής του (εκσκαφή, προσωρινή αντιστήριξη, αποστράγγιση) ανέρχεται πλέον στο 54%. Επίσης, το Σεπτέμβριο έφτασαν στο εργοτάξιο όλα τα τμήματα της κοπτικής κεφαλής του TBM «Νίκη». Κατασκευάστηκε στέγαστρο για τη συναρμολόγηση και την προστασία της κεφαλής και ξεκίνησαν άμεσα οι εργασίες συγκόλλησής της. Στον πυθμένα του φρέατος σκυροδετήθηκαν τα 20 πρώτα μέτρα της κλίνης του TBM. Στην επιφάνεια του εδάφους βρίσκεται σε εξέλιξη η συναρμολόγηση του νέου δικτυωτού γερανού. Ταυτόχρονα, συναρμολογούνται και τα τμήματα της ασπίδας του TBM όπως και το υποστηρικτικό βαγόνι (gantry) No 2.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Το παλιό λατομείο στο Γαλάτσι και οι ελπίδες για ανάπλαση σε έναν εγκαταλελειμμένο χώρο

Running to the Sky – Αγώνας δρόμου 5 χλμ. για καλό σκοπό

Fight Club Γαλάτσι: Δύο μετάλλια για Αναστάση Θεοφάνους