Στο πλαίσιο του προγράμματος ΜΝΑΕ (Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ), για 4η συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκαν σημαντικές δράσεις στο 2ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου.
Συντονιστής του Σχεδίου Δράσης για το Γαλατσιώτικο σχολείο για τη φετινή χρονιά ήταν ο κ. Ζώης Κων/νος. Συμμετείχαν 40 μαθητές και 8 εκπαιδευτικοί.
Ειδικότερα για την Υποδράση 1, την εκπαίδευση μαθητών στην χρήση απινιδωτή, την Παρασκευή 12/5/2023 ο εθελοντής και ειδικός καρδιολόγος στην οργάνωση Γιατροί του Κόσμου, Γεωργόπουλος Σταύρος, έκανε επίδειξη καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης και ορθής χρήσης αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή ενώ όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον.
Το 2ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου θα αποκτήσει εκπαιδευτικό απινιδωτή μέσω ΜΝΑΕ και θα είναι σε θέση να προσφέρει τη βοήθειά του σε όποιον/α από το σχολικό συγκρότημα στην Γκράβα έχει ανάγκη. Μάλιστα, την Τρίτη 30 Μαΐου έχει προγραμματιστεί εξωτερική εκπαίδευση καθηγητών (και μαθητών που επιθυμούν) στο Νοσοκομείο ΚΑΤ, με απόκτηση βεβαίωσης.
Την Τρίτη 16 Μαΐου στο Κλειστό Θέατρο Γκράβας, οι μαθήτριες/ές του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου με την καθοδήγηση της καθηγήτριας – ηθοποιού – θεατρολόγου Κατερίνας Μπιλάλη, παρουσίασαν την παράσταση Ντόκτορ Τσέχωφ, με την υποστήριξη του προγράμματος Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ (Μ.Ν.Α.Ε), στο πλαίσιο της Υποδράσης ΙΙ, Εκφράζομαι μέσω του θεάτρου ενώ το σχολείο απέκτησε κονσόλα φωτισμού και dimer που προστέθηκαν στην κονσόλα ήχου, τα μικρόφωνα και το ηχείο που αποκτήθηκαν την προηγούμενη χρονιά.
Η παράσταση έτυχε θερμής υποδοχής και καταχειροκροτήθηκε από τους θεατές, οι οποίοι γέλασαν με την ψυχή τους αλλά και προβληματίστηκαν μιας και πρόκειται για μια κωμωδία που ασκεί έντονη κοινωνικοπολιτική κριτική.
Στις 14 Ιουνίου 2023 στις 9.00 το πρωί έχει προγραμματιστεί παρουσίαση των δράσεων ΜΝΑΕ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 2ου ΕΠΑΛ Γαλατσίου παράλληλα με την έκθεση του Διαγωνισμού κατασκευής ξύλινης φωλιάς για τα πουλιά με ελεύθερη είσοδο.
Τέλος στην ίδια ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί στις 10.30 πμ η ημερίδα διάχυσης του προγράμματος Erasmus με τίτλο «1ο Σχέδιο Διαπίστευσης Erasmus: Θεωρητική και Βιωματική Προσέγγιση» και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς με συντονίστρια την κα Στραβορίζου Βίβιαν.